Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Wim Gelderblom - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes - Reisverslag uit Eibergen, Nederland van Wim Gelderblom - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Wim

17 Juni 2014 | Nederland, Eibergen

Ja, nog even en dan gaan we nog meer genieten van onze pensionada status, weer 2 maanden met het campertje weg naar de Baltische staten.
En wat zo verschrikkelijk leuk is, dat we starten waar we vorig jaar ( Roemenie / Donau delta ) zijn geëindigd........Bobitz. Pas gestart met, in het Nederlands, schrijven naar Marianne Platzhoff omdat ze beter Nederlands wil leren. Toen ze hoorden dat we in Mecklenburg Vorpommern wilden beginnen met onze trip, kwam het volgende mailtje:
Liev Wim en Thea
bedankt voor Jullie brief. In deze ker zinj het mijne laatste weerkdaage. Het is een bijsonder gevoel. Wij fietsen in de folgende week en tocht Hamburg naar Magdeburg stets de Elbe folgend. In de week30.06.-04.07. zijn we in Bobitz en woolen met de camper uit Eibergen graag een mooi avond up onze terrasse zamen met Helga en Horst beleven.
Snappen jullie dat we hier naar uitkijken en ons laten verrassen ?
Thea & Wim